Лексикон : Гери Турийска

Кой си ти? Гериту Рийска - домакинка, майка и общественик :D С какво се занимаваш? Пиша, чета, а и отскоро издавам книги. "Пощенска ку...



Кой си ти?
Гериту Рийска - домакинка, майка и общественик :D

С какво се занимаваш?
Пиша, чета, а и отскоро издавам книги. "Пощенска кутия за приказки" вече е и издателство. Йей! (Купете си "Дневник от панелните блокове" на Никола Крумов СЕГА!)



Къде беше вчера?
Снощи бях на специална прожекция на "Междузвездни войни", а после на рожден ден на Пепи Коев от Sofia Live Club. Беше много вълнуваща вечер.

Къде искаш да си догодина?
На гости.



Как се обличаш за работа?
Сменям пижамата с анцуг и сядам на дивана в кухнята, където ме чака лаптопа.

А как си облечена, когато си сама вкъщи?
Оставам си по пижамата.



Най-срамното нещо, което си си купувала:
Зрънчо.

Най-хубавият подарък, който си получавала:
Ясен (съпругът ми) ми подари един заешки костюм. Цял заек. С ръце, крака, глава... Било секси. Много е мекичък.



3 неща, които винаги носиш със себе си:
Абе, смешно е, ама снощи в киното осъзнах, че в левия джоб на палтото си имам памперс, а в десния капачка за биберон. Иначе, гледам да не оставам без телефон, че лесно се губя.

Сподели нещо, което никой не знае за теб:
Обичам да спя с чорапи.



Най-голямата глупост, която си чувала за себе си:
Че Ясен има мезонет, заради който съм се омъжила за него :)))))))

Любим спомен от детството:
Все са игри с бабите и дядовците ми. Имах страхотни приятели като малка, в тяхно лице.



Любим спомен от изминалата година:
Когато Аника започна да ме вика по име - "мамо" :)

Суеверна ли си? Сподели суеверие, в което вярваш:
Не бих казала, но от друга страна, избягвам да минавам под стълба.



Коя беше любимата ти игра, като дете?
Белот :)))

А най-омразна ти?
Народна топка. Няма по-груба и тъпа игра, сътворена за подрастващи садо-мазохисти.

Сподели с нас твоя снимка от детството си:



Какво ще промениш на първи януари?
Страницата на календара.

Пожелай си нещо на Дядо Коледа
Скъпи, Дядо Коледа! Моля те, тази година, ако съм слушала, да пратиш от мое име по една прегръдка на всички приятели, които са ми далеч, за да го направя сама. Също, ако приемаш критики - не разбирам защо се бавиш толкова години с доставката на Световен мир. Вярно, че е един от най-комерсиалните продукти по Коледа и конкурсите за красота, но все пак... Твоя, не особено остроумна, леко недоспала, Гергана на 31 години.

2 comments

  1. Учудващо е количеството пунктуационни грешки за човек, определил се като писател, читател и издател.

    ОтговорИзтриване