дизайнерски НАХОДКИ само тази неделя

"Дитейлър" е един от любимите ми магазини и макар да не съм чест клиент съм редовен посетител. Вътре очите ми се пълнят и дори пр...



"Дитейлър" е един от любимите ми магазини и макар да не съм чест клиент съм редовен посетител. Вътре очите ми се пълнят и дори преди години опитах да изпратя всичките си приятели там, за да ми купят произволни подаръци за рождения ден, доста нахално предвид селекцията от дизайнерски предмети в магазина и цените им. Но ето, че сега се задава много интересно събитие, което предполагам ще е по-достъпно за хора, които искат, но не винаги могат. Можеш ли да ни разкажеш малко повече?
Идеята е много проста...и затова работеща. Имам шанс да направя селекция първа ръка от дрехи и аксесоари, които вече не искат да битуват в едни гардероби и мисля, че "Дитейлър" може да е правилната платформа, която да е място от където тези находки да отпътуват супер желани за нечий друг. Харесва ми и идеята за посоките на по-добрия живот, където ново и старо, моден и продуктов дизайн съжителства обединяван от личния вкус на човека.

А от къде идват тези находки, какви са били притежателите им?
"Дитейлър" ще е медиатора... а източниците си остават тайна ;) Дрехите и аксесоарите ще "говорят"достатъчно... е, не и без намесата на личния ми вкус, няма как да избягам от него.

Звучи още по-интересно :)) От колко време подготвяте това събитие?
Идеята е от началото на моята работа за концепцията "Дитейлър", и моментът просто настъпи.

Предколедно :)) Смяташ ли, че хората са готови да подаряват secondhand стоки, та макар и дизайнерски?
Досега на всички подобни събития ми липсваха наистина интересни и ценни находки... надявам се сега да съумея да променя това. Уловката е, че при дрехите има номера и риска е дали находката ще си намери и човека с правилния размер. Някои от нещата не са носени и с етикети, повечето са в перфектно състояние... няма да убеждавам никой в стойността на тези неща. Надявам се да се присъединят подготвени за това хора. Все пак на подобен принцип съществуват магазини като "ECRU" и се надявам Мария да ми е свършила на половина работата за подготовка на аудиторията ;) Събитието може да се превърне и в "златна мина" за модните стилисти и техните архиви за фото сесии и клипове.

Винаги проблем в secondhand пазаруването. На мен също са ми липсвали наистина ценни находки. Някак си в secondhand магазините най-ценното, което можеш да намериш е конфекция, която тук не се предлага, а в антиквариатите всичко е... леш :))) Имаш ли любими находки, които нямаш търпение да предложиш в неделя?
ДА. Риза на Yamamoto, топ TAO на Comme des Garcons, едно яке DRKSHDW Rick Owens...

Колко артикула горе-долу ще ни очакват?
Достатъчно ;) Надявам се.

Ти си толкова потайна, че дните до събитието вече ми се струват още повече. Кога, къде и в колко да дойдем? Колко пари да си носим :))
От 12 до 17:30 ч., в неделя 13.12.15, в "Дитейлър". Бюджетът... ще е хубаво да съчетаете нещо ново, нещо старо... Мисля, че ще бъде достъпно за повече хора... това е и основната цел.

Само в неделя ли ще можем да видим находките?
Да. Ексклузивно и само в "Дитейлър".

За Стари Градски отговори Роди Радичков

0 comments