Мани

Миналата седмица имахме огромното удоволствие да се запознаем и да снимаме ето това жестоко, усмихнато и сладко момиче! Тя е Мани, ...


Миналата седмица имахме огромното удоволствие да се запознаем и да снимаме ето това жестоко, усмихнато и сладко момиче! Тя е Мани, блогър, създател на mannierox.com и следващият ни тренд сетър. Ето какво ни разказа тя за себе си:

Коя е Мани?
Мани е съвкупност от противоречия и понякога тотална манджа с грозде. Обичам да казвам за себе си, че съм голям индивитуалист с гръмко мнение за всичко в живота, но прекалено тиха всъщност.

Как се реши да станеш блогър? 
Реших да си направя блог, вдъхновена от мой приятел още в училище. Тогава нямаше много блогъри и като цяло съвсем не бях отриенирана за това какво искам да пиша. Започнах с кратки разкази, лайфстайл постове, никой не ме четеше, но не се отказах, беше си моето място.

Каква музика слушаш?
Основно уейв, алтърнатив, готик, пост пънк от 80те. Това ми е по-лесният отговор за пред хората. Иначе гледам да не се ограничавам. Единствено не мога да слушам рап и хип-хоп.. 


Колко татуировки имаш и как се реши да се татуираш за първи път? 
За сега имам седем. Като цяло телесните модификации са ми слабост и съм се подлагала на какви ли не неща, хаха. Реших се, защото просто винаги съм се виждала като човек с татуировки. Аз съм много визуална и просто така намирам начин да... съм себе си.

Разкажи ни историята зад някоя от татуировките ти.
В началото си направих звезда като символ на неподчинение, когато станах на 18, после птица, когато напуснах родния си дом, след това всичко започна да губи толкова конкретното си значение, хаха. Една от най-милите ми татуировки е тази, която споделям с майка си. Двете си направихме по две пера. Перата сами по себе си са крехки и чупливи, но когато са заедно ..летят.

Какво е градски човек за теб? 
Ангажиран човек. Градът ни дава много неща, но изсмуква голяма част от времето ни. Аз обичам да съм ангажирана, но адски много ценя времето си. Успешният градски човек е балансиран.

Как би описала стила си? 
Оо, „чувствам се най-удобно в черно“ достатъчно ли е? 


Какво би носила постоянно и какво не би облякла никога?
Ако времето позволяваше щях да съм винаги по тениска и любимата си а-симетрична жилетка. Дънки-клин с някой интересен детайл и удобни найкове. Бонбон! Не бих носила... от онези маратонки на ток, доста ме фрийкват.

Би ли променила нещо в себе си и защо? 
Ако ме бяхте питали преди 5-10 години щях да започна да изреждам един доста дълъг списък. За щастие успях да се примиря с доста от демоните си и сега се чувствам много добре с кожата си. Може би само бих си припомняла да ходя по-изправена и да спра да давам акъл на всички.


С какво си облечена?
Пуловера е MOHITO
Жилетка-яке от някакъв рандъм италиански магазин в мола.
Раницата е Pull&Bear
Клина е Зара
Кубинки Doc Martens


снимки : София Крачанова

7 comments