Елен и Рима

Здравей, Елен! Представи се на читателите на „Стари Градски“. Коя си ти? Ами Еленче... В различните очи - сигурно различна. Имам си от вс...



Здравей, Елен! Представи се на читателите на „Стари Градски“. Коя си ти?
Ами Еленче... В различните очи - сигурно различна. Имам си от всичко. Някъде между импулса, хаоса, искреността и носталгията съм аз. Мълча, когато трябва да говоря и говоря, когато трябва да мълча. Като пия - пея. Обичам Рима, колелото си и хамака.Ако мога да помогна, винаги ще го направя (само да не спя). Някъде между импулса, хаоса, искреността и носталгията съм аз. Абе, ужас... Възхищавам се на хората с чувство за хумор. Отвращават ме хората, които се вземат насериозно. Обичам да пия ракия и да пея. Хаос бе, хаос. Ама ми харесва.





Представи ни Рима:
Рима е Рима. Нещо като куче, ама много повече. Може би малко прекалявам в обожествяването й, но изоообщо не ми дреме. Рима е истински позитивният герой в нашето приятелство. Гордея се с това момиче. Оправяла е не един ден, а понякога и цели животи...

С какво се занимаваш?
Само някакви сложни въпроси задаваш, а уж приятелство ще завързваме... Имам си една формална работа и доста неформални. Аз съм като октопод, пипалата ми са навсякъде.





А Рима какво прави, докато те няма?
Рима не е с мен единствено през 8-часовия работен ден, но имам сведения, че се справя доста добре със свободното си време... С годините забелязах как реагира на различните музикални жанрове и научих какво й харесва и какво не. Пускам й от любимото и я оставям да си спи. Тя е професионален айляк – няма бели, няма напрежение.

Пловдив ли е градът, в който искаш да живееш наистина, или си мечтаеш за друго място?
Не съм много по мечтите. Искам ли нещо да променя, просто го правя да се случи. Днес чувствам, че Пловдив е моето място. Утре ще видим.



Мисля, че Рима е щастлива тук, нали? А ти?
Вярвам, че Рима носи щастието в кръвта си и е способна да му се радва навсякъде. Гледам да се уча от нея...

Опиши Пловдив с три думи. 
Малък. Голям. Оксиморон





Как минава обикновено денят ти?
Периодът е такъв, че дните ми хич не си приличат и всеки си е башка луд... Някаква извратена форма на баланс, която има на какво да ме научи.

Как се обличаш за работа? А Рима какво предпочита? 
Някой ми беше казал, че се обличам като нюйоркски клошар. Приех го като комплимент... Иначе Рима е безпардонна. Ходи гола. Замазвам положението с шалчета.

С какво си облечена в момента?
Изкъпах се, беше ми топло и трябваше да изглеждам приемливо за снимките.





Коя беше последната песен, която въртя на replay?
Хм, аз съм от хората, които слушат музика почти непрестанно.. И все пак гледам да избягвам Replay, за да не крада от времето за нови открития. Но ето например Phaeleh - Night Lights feat. Cian Finn ме е изкушавала не веднъж...

Кой е филмът, който можеш да гледаш поне 100 пъти?
Няма такъв. Но разбира се има филми, на които се старая да отделя повече време, защото го заслужават. А и често едно гледане не е достатъчно да насочи вниманието ти върху всички детайли, които си струва да забележиш...

Коя е настолната ти книга?
Първосигнално казвам „Изворът“ на Айн Ранд, ама думата „настолна“ ме притеснява леко...

На какво се радвате с Рима? 
С Рима сме все още деца... Радваме се на малки и привидно глупави неща, но пък се радваме... Тъжим пак така. Минава ни бързо. Като цяло, имаме нужда от природа, вкусна храна, музика и приятели. Лесни сме.

Има ли нещо, което истински да те дразни?
Да, нищо на този свят не ме дразни повече от комарите. Да не говорим, че ги има и в човешки вариант...



Сподели нещо, което никой не знае за теб? 
В общия случай, хората имали три лица. Първото го носиш официално пред всички. Второто – само сред най-близките човеци. Третото – някъде там, сам със себе си и пред никой друг. Най-хубавото от приятелството ми с Рима е че тя е до мен, независимо с кое лице съм. Но по-интересното е, че комуникацията ни и в трите случая е различна... Което значи, че тя прави разликата, защото я усеща и може би разбира... Рядко щастие, дето се вика. Рима пък споделя само косми и любов.

Какво обичаш да си похапваш? А Рима на какво се кефи?
Неуместен въпрос, твърде неуместен въпрос. Ако отговоря, ще си останем дърти моми... Не се оплакваме от липса на апетит, де.

Елен, какво ще направиш, ако утре спечелиш сума с няколко нули? Представи си колко ще е яко, ако Рима ги спечели. Сигурно кокали, шалчета и хиляди хора за гушкане навсякъде! 
Онзи ден си мислих точно по този въпрос! И знам какво ще направя. Ще раздам половината на близки хора и приятели. Искам всеки да осъществи поне един свой план/проект/мечта, ако щеш. После с Рима ще попътуваме, разбира се. И то... свършиха.





Кой е най-хубавият подарък, който си получавала?
Имала съм прекрасния късмет да срещна страхотни хора в живота си досега и да получа не един хубав жест/подарък. Но същият този живот ме срещна с Рима. А тя е черешката в моето скромно еленско сърце.

Море или планина?
Море И планина.

Подреди ги по важност: бира, вино, водка, уиски, мента, джин.
Това е дискриминация и аз няма да участвам в този нехуманен акт.

Батман, Супермен, Х-мен, Жената чудо? Или fuck на супергероите? 
Рима, разбира се.

Камък, ножица, хартия?
Хартия.

0 comments