Бора и усмивките в края на всяко изречение

Боряна Докле е родена в Албания, но от години e на българска сцена. Макар тези години наистина да са много, все още има  хора, коит...



Боряна Докле е родена в Албания, но от години e на българска сцена. Макар тези години наистина да са много, все още има хора, които не са чували за нея, а тя буквално може да ти махне главата с глас. Аз лично изпитвам огромно удоволствие всеки път, когато някой я чуе за първи път и имам възможност да наблюдавам лицето му. Няма да ти разказвам за отминали проекти и неща, които са й се случвали преди, защото знам, че самата тя не мисли за тях. В момента е напълно отдадена на авторския си проект "Bora Dokle Project" и ние решихме да я изненадаме в бекстейджа, минути преди последния й live. Не изпускай следващия :))


Представи се на читателите на Стари Градски

Казвам се Боряна Докле и съм родена в Албания. Занимавам се с музика от 5 годишна. Всичко свързано с изкуство ме движи и кара да се чувствам жива!

За мен ти си една от най-прекрасните певици в България, защо не чуваме за теб всеки ден?

За да не втръсвам сигурно :)))

Как е облечена музиката, която правиш?

Без ограничения и табута.


Как подбираш дрехите си? Различна ли си в ежедневието и на сцена?

Мисля, че съм различна в умерени количества. Смятам, че на сцената трябва да си различен от начина, по който изглеждаш в ежедневието, но разбира се зависи от местата, сцените :)) Обичам да съм с дрехи, които не съм обличала преди. Понякога взимам дрехи от български дизайнери, друг път от теб :))

С какво друго би се занимавала, ако сега трябва да решиш?

С кино, на 100%.

Ако беше учителка по математика как щеше да ходиш облечена на работа?

Познавайки себе си мисля, че по същия начин... не обичам да се ограничавам.


Коя е най-ценната ти дреха?

Черен клин :))

Колко често я носиш?

Ами, може би два пъти седмично... мисля, че с него мога по-лесно да съчетая нещо готино за норматив :))

Какво ти предстои?

Вярвам, че винаги ми предстои най-хубавото, бъдейки оптимист. Знам едно нещо със сигурност - предстоят ми нови песни, видео клип и live performance :))

снимки : Лора Мушева за Sofia Live Club

0 comments