На гости на Ади

Ето го и първия ни пост в Интериор. Снимахме моя дом, за да загреем и да сме напълно готови, когато дойдем у вас :)) Апартаментът ми не е к...

Ето го и първия ни пост в Интериор. Снимахме моя дом, за да загреем и да сме напълно готови, когато дойдем у вас :)) Апартаментът ми не е класика, но е с форма и разпределение, което се среща все по-често в "модерното" строителство в България. Удобството да живееш в просторен апартамент е безспорен факт, но истината е, че да живееш в апартамент с полукръгла форма и толкова прозорци не ти дава възможност за много мебели и разнообразни интериорни решения. Въпреки това нямам право да се оплаквам и на мига признавам, че много обичам дома си. 

ХОЛ


Макар всичките прозорци, вкъщи не е особено светло, затова с мъжът ми избрахме светлия под. С удоволствие бих боядисала тавана на апартамента си в цвят различен от бяло, но това би било огромна грешка при този размер и височина.


Когато обзавеждам започвам с цветовете на пода, стените и големите мебели. Смятам, че всичко, което ще бъде вкъщи по-дълго време и е по-трудно за смяна трябва да е в неутрални, бих казала безхарактерни цветове. Така мога лесно да сменям настроението в дома си с аксесоари, които тази седмица могат да са розови, а другата черни. 


В началото тази стена беше червена, защото не е смеех да я боядисам в черно, каквато исках да е още от първия миг. След като го направих съм склонна да боядисвам наред в този цвят.


Ако имате пространство, това е първото нещо, което трябва да направите. Хамакът е отделен свят  в дома ни. Когато някой иска да се усамоти или да си почине отива там. От хамака обичам да говоря и по телефона, лошото е, че се унасям и разговорите стават много, много дълги.


Това е истинският господар на къщата. Йода е този, който реши да няма тапети и подбра кои щори да са вдигнати до половина и кои не. 



Както казах, за мен аксесоарите правят всичко. Оставям на показ само нещата, които харесвам и не се колебая да ги сменя, когато спра да им обръщам внимание. Буквата А е сто процентовият акцент в хола ни. Цветът й я прави изключително забележима и аз обичам да я местя. Буквата е специална за мен, защото е моята и на съпруга ми, но най-вече, защото е спомен от Radio Cafe или по-скоро от заведението за сандвичи до него :))


Стената е така нарочно, много често ни питат защо. Защото Йода свали тапета, с него малко мазилка, а на нас резултатът много ни хареса и довършихме започнатото.

КУХНЯ


Кухнята е най-уютното място в дома ни. Обичам да готвя и да посрещам гости. За щастие имаме достатъчно място за по-голяма компания и често посрещаме любимите си хора наведнъж.



Тези стени също бяха горди собственици на ефектни, дизайнерски тапети. Йода не хареса и тях. Дълго се чудих как да постъпя и след време започнах да се допитвам до близките си. Тогава една приятелка ми даде прекрасната идея да налепя стените с рецепти. Какво по-подходящо от това.


Не е важно къде се гримираш, важното е да е достатъчно светло :))





В предаванията за интериор, интериорните дизайнери често казват тук или това ще е местото или нещото, което ще предизвика разговор, дискусия. Нарочно или не, винаги е добре да притежаваш нещо, което да провокира въпроси в гостите ти, особено, когато посрещаш и не толкова близки хора в дома си. Претрупаният ни хладилник не е в този вид с тази цел, но винаги става тема на разговор.

СПАЛНЯ


Това е най-любимото място. Тук денят започва със слънце и завършва с тишина... или по-скоро с телевизор. Зад стената е нашият гардероб, а зад червената врата - банята ни.


Не обичам да окачам картините/постерите/фотографиите на стената. Голяма част от тях са подпрени и седят на пода, и не защото чакат, те просто там си седят.


Предполагам всеки има стол за дрехи :))) това е моят. Понякога не го виждам, друг път ме е яд, че съм му отредила тази функция, а той всъщност заслужава много повече. 

На врата висят завинаги, роклята на майка ми, която тя носеше вкъщи, когато бях малка и чантата на баба ми, която аз от време на време нося... с голям кеф. Да са ми живи и здрави и двете, много ги обичам, а по този начин сякаш всяка сутрин са до мен и ми казват "Ставаййй!!!".


Актуалните ми бижута в момента. Часовник с кожена каишка, ръчно изработен от приятел, много неудобни пръстени, гривни Pandora с важни за мен талисмани, гумени обеци, които няма да дам на никой, макар че никога няма да си сложа, много желан часовник Nixon, подарък за рождения ми ден и любимите ми колиета в момента, част от тях от Стари Градски.

БАНЯ


На финала преминахме и през червената врата. Това е банята ни, която е с прекрасен шахматен под, който можете да видите в последната фотосесия на ДедStar. Основната стена е препълнена с мебели и аксесоари, защото в дадени помещения наистина харесвам този подход. Празникът от вещи започва със стара дървена закачалка, на която държим кърпите си. На нея висят и няколко шапки, ако решиш да се забавляваш пред огледалото. След закачалката следва кош, мивка върху дървен шкаф, аксесоари за баня, още един дървен шкаф и много неочаквани предмети :))) Цялата стена е в стари рамки, които залепих с монтажно тиксо, за да не съжалявам за дупките, когато това решение ми омръзне. Огледалото също е доста старо и заедно с още едно е мил подарък от приятел.


Едва ли виждате, но ще призная, че на закачалката виси и спортен бански плюс плувна шапка, които ползвах точно веднъж. За една истинска женка е важно първо да си купи екип и после да тръгне на спорт. 


В страни от мивката са сешоарът, пресата, четките, червилата и разни други грижливо прибрани по домовете си неща. На земята неработещ кантар и изпопадалите рамки, които някой ден, след година, две трябва да закача.

Това беше поооочти всичко от моя дом. Приятно ми беше да ми бъдете на гости, ако искате и ние да дойдем, за да снимаме твоя дом изпрати ни няколко снимки и кратко писмо на hi.starry.gradski@abv.bg.

Следващият път очаквай дома на Софи, а после няколко, които сме си заплюли , но собствениците им все още не знаят. 

Поздрави,


снимки : София Крачанова

7 comments

  1. Ухаааа <3 Страхотно място! Всички нагости на Ади! :D

    ОтговорИзтриване
  2. То си е направо като от списание за изпипан интериор! Магично!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Оригинално, красиво и много вдъхновяващо! Стените облепени в рецепти изглеждат невероятно <3

    ОтговорИзтриване
  4. 'Макар всичките прозорци, вкъщи не е особено светло' ...ако вдигнеш щорите най-вероятно ще решиш проблема

    ОтговорИзтриване
  5. Що за малоумен коментар? Щорите са отворени...

    ОтговорИзтриване