Какво искат жените?

По случай женския празник 8 март, двете със Софи попитахме осем жени - всяка с различна професия и background - какъв би бил за тях...



По случай женския празник 8 март, двете със Софи попитахме осем жени - всяка с различна професия и background - какъв би бил за тях перфектния подарък. Ето какво ни отговориха те:

Злати
счетоводител
за сега иска едно дете, после може би още едно :))

Моите топ 3 осмо мартенски подаръци са :
Парфюм Chanel Chance - този аромат ми липсва от мига, в който го пробвах за пръв път и скоро по един или друг начин ще се сдобия с него. Много е деликатен, но запомнящ се. Обувки & Other Stories -  щампа крокодилска кожа, цвят син металик, сигурно звучи ужасно, но в действителност това са едни според мен по-скоро елегантни, отколкото екстравагантни пролетни попълнения в гардероба ми. И вечеря в добър ресторант, например Bistrotletranger - вкусната храна ме прави щастлива, а добрата стара френска кухня...
Ина
PR
майка на 3 деца

Цял живот се бунтувам срещу натрапения от соца празник 8-ми март, а може би бунтът щеше да е по-ефективен, ако си правех и получавах подаръци, които всъщност демонстрират триумфа на капитализма. Затова ще се коригирам и този път ще поискам подарък, който да ме освободи от омразното ми, но крайно наложително пазаруване на дрехи за ежедневната ми работа, на която наскоро се завърнах. По-конкретно - консултация със стилист, който да ми хвърли един поглед, да разменим пет-шест думи и няколко часа по-късно да се върне с куп нови дрехи точно като за мен, в рамките на бюджета, който съм определила. Ето това е подарък мечта!


Меги
собственик на Студио Шкаф А и интериорен дизайнер
майка на 3 деца

За деня на жената подаръците трябва да са типично женски според мен. Неща, които ще накарат жената да се чувства женствена, красива, желана. Никога, никога не е грешка избора да е бижу! Каквото и да е … е разбира се Diamonds are the girls best friend, но и друго ще свърши работа. Например: колие от Oxette, или обециВсе пак 8 март, макар и празник на жената, е малко общ и подаръците не е нужно да са твърде специални, но жеста на внимание винаги би бил оценен!
певица
иска да има 3 деца, защото тя самата има 2 сестри

Осми март е ден на мама!
Осми март е ден щастлив!
Той със радост ме дарява,
прави моя свят красив!

С китка пъстра ще посипя,
нежни майчини ръце
скъпото за мен лице!
и с милувки ще обсипя
Всичките звезди небесни
искам да й подаря!
В тях ще грее моето детско
слънчево: "Благодаря"!

Образът на мама винаги изкача в главата ми когато дойде този ден. Осми март го свързвам повече с ден на майката, от колкото на жената, но винаги ми става мило, наближи ли тази дата. И ако все пак някой е решил да направи нещо за мен, да се почувствам специална точно на този ден няма да се дърпам ;) , обичам да ме глезят като всеки. За себе си предпочитам по-емоционалните и запомнящи се подаръци, такива каквито оставят спомени в нас. Давам пример с: билет за концерт на любим изпълнител или банда, организирано групово пътуване, скачане с парашут...неща които ще оставят следа върху мен, а няма да събират прах :) Дори скромно събиране на най-близките ти хора, за да ти направят парти изненада... :)) Но да не забравяме, че като всяка жена и аз съм суетна и някое герданче, гривничка или обички също няма да върна ;) . Да си призная съм и с претенции, Steam punk, ако обичате! Магазинчето, където ги продават се намира на ул. Юри Венелин в София.
Най-важното е спомени и подаръци да се стараем да правим ежедневно, или поне по-често от празничните дни в годината.


Йори
графичен дизайнер
майка на Ян

За 8ми март бих поискала пътуване до The Wizarding World of Harry Potter. Това е единственото място, което искам да посетя толкова много. След като не получих писмо за Хогуортс когато бях на 11, искам поне да го видя и разгледам! А и сега, когато вече съм майка - искам и синът ми да открие целия този магичен и невероятен свят, в който пораснах аз!


Мая Колчева - Крачанова
графичен дизайнер на списание "9 месеца"
майка на две вече пораснали момичета

Независимо какъв е празникът, най-подходящият подарък винаги ще бъде пътуване в Италия. Това е любимото ми място и никога няма да забравя едно лято, което изкарахме в Тоскана с цялото ми семейство и наши близки приятели. А и в това време, пътуване до Италия е още по-подходящо.


Елена Пенева
PR

Не помня никой, освен баща ми, да ми е подарявал нещо по повод празника. Освен обичайните цветя от съученици и колеги. Най-приятният жест по повод 8-ми март беше комплимент от моя приятелка, която ми написа как моите „специфична женственост и електрическо излъчване“ я вдъхновяват. Животът ми е изпълнен с не особено женствени моменти, спортове, ситуации, пътувания и задължения. Обаче и мисленето, и подаръкът за мен, е възможно най-кифленският им антипод - вечно бижу, красива рокля, романтична ваканция, нещо в този ред на мисли. Само без цветя и храсти – посадете дърво! 

Силвия Павлова
човешки ресурси

Идеалният подарък за 8-ми март е всичко, което не е поднесено, защото е 8-ми март. Ако все пак някой ми извие ръката зад гърба и ме принуди да избера - избирам емоция. Дали ще е поднесена под формата на преживяване или на книга е без значение, важното е да е силна и запомняща се.

4 comments

  1. Много интересна статия. За пръв път попадам на блога ви и много ми харесва. Овлекателно и интересно място, в което има от всичко по-малко. Страхотна работа.
    хх
    cvetybaby.com

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, статията беше толкова хуабвка. Направихте сутринта ми с:

    ОтговорИзтриване