Birthday wishlist: Sofia

Здравейте, читатели на Стари Градски! :) Тъй като моят рожден ден наближава все повече, реших да направя и един такъв пост. Най-много о...


Здравейте, читатели на Стари Градски! :) Тъй като моят рожден ден наближава все повече, реших да направя и един такъв пост. Най-много от всичко се радвам на моята специална дата да се събера с най-любимите ми хора. Никога не съм била от момичетата, които държат изключително много на подаръци, но ако бях друг човек и се познавах, бих си подарила някое от следните неща.

По принцип е доста трудно да нацелиш размер когато подаряваш подарък, особено за обувки, но понякога човек има късмет. Това яке е от мъжката секция на H&M, по принцип, но толкова много ми харесва, че бих си го взела в миг! Много ми харесва, че е комбинация от дънков елек с ръкави и качулка на суичър, а и май ще отива на всичките ми дрехи.


Аз съм огромен, ненормален фен на сериала Breaking Bad и от доста време съм хвълила око на тази тениска. Винаги когато си купувам дрехи с щампи на дадени сериали или филми, си избирам такива, които да не познаеш веднага. На тази са събрани най-важните и разпознаваеми елементи от поредицата и само един истински фен би се сетил, че това е тениска на Breaking Bad.


Много харесвам сандали на платформи и съм си заплюла тези от Doc Martens. Естествено, като им дойде времето, ще трябва да ги поръчвам, защото тук не се внасят, но съм сигурна, че си заслужават и са много удобни.

Ако някоя от вас все още не е запозната с Malinka make-up, съветвам да поправите тази грешка. Откакто отвориха магазини на марката в България не използвам никакви други гримове. Тази палитра има всички цветове, от които имам нужда, като.. нямам търпение да пробвам това невероятно тъмно-синьо :)))

Книгите са най-хубавият подарък! Отдавна искам да попълня колекцията си с английското издание на Хари Потър (тамън ще имам повод да ги препрочета отново) именно с този box set на Блумсбъри. Книгите са от така наречения "джобен формат" с меки корици и идват в прекрасна, магична кутия.


И докато съм на тема Хари Потър... все още нямам колие с Даровете на Смъртта. Това, което е на снимката, е най-любимият ми вариант на Даровете, защото не е директна препратка към самия символ за тях. Подреждат се правилно единствено когато увисне, освен това е от сребро.


Докато пишех дипломната си работа за НАТФИЗ, която беше на тема фотография със смарт телефон, попаднах случайно на прекрасният сайт photojojo.com. Там има всякакви жестоки приставки, обективчета, чанти, батерии и т.н. за всеки, който използва телефона си за... сериозна фотография, така да го кажа. Това е пълният комплект с пет обектива за iPhone и хич няма да се разсърдя ако някой ми го подари.


А тази камера я чакам от момента, в който съм прочела, че разработват подобен проект! Камерата Socialmatic е разработена от Polaroid съвместно с Android, като перфектно комбинира телефонна фотография с инстантните снимки на Polaroid. Да, снимаш, обработваш и, с натискането на едно копче, камерата ти "изплюва" снимката точно като стара полароидна снимка. Socialmatic е с порт за 3G карта, като можеш да изтегляш любимите си app-ове на нея също като телефон и да споделяш снимките мигновенно в социална мрежа. Технически също не е за подминаване - предна камера 14MP, задна (или selfie камерата) 2MP. И е достатъчно малка, за да я нося постоянно с мен :)

Това беше моят birthday wishlist! Надявам се да ви е било интересно, а и полезно ако скоро сте на рожден ден и не знаете какво да подарите. 

Поздрави,

0 comments