Лексикон : Борислав Лазаров

Кой си ти? Аз съм Борислав Лазаров, но откакто навърших 20 години ме наричат „чичо Боби”. С какво се занимаваш? Репортер съм в bTV Новини...

Кой си ти?Аз съм Борислав Лазаров, но откакто навърших 20 години ме наричат „чичо Боби”.

С какво се занимаваш?
Репортер съм в bTV Новините, а в останалото време – киноман, меломан и джедай от Тъмната страна на Силата (по съвместителство).



Къде беше вчера?
Вчера бях на интервю с 5 пъти пра-племенникът на Антонио Салиери – Марко Салиери, който учи кинознание в НАТФИЗ. Ако не знаете кой е Антонио Салиери, изтрийте ме от „Приятели”.

Къде искаш да си догодина?
Догодина искам пак да съм в Лос Анджелис, където неведнъж сме снимали Холивуд „отвътре”. „Юнивърсъл студиъс” и канелените ролца в увеселителния парк липсват на душата ми. California, here I come! Европа не ме грабва.



Как се обличаш за работа?
Заради работата си на репортер трябва да съм облечен така, че да мога да вляза без притеснения както в детска градина, така и в Министерството на културата, например. Тоест, casual, всекидневно облекло. Фланелките с щампи на известни дизайнери ще ги оставя за посетителите на чалга-локалите в Студентски град. Но при първа възможност обувам любимите си черни Converse.

А как си облечен, когато си сам вкъщи?
През лятото предпочитам фланелките с логото на Star Wars и късите панталони, защото на работа няма как да съм с тях... За зимата съм си купил 10 чифта страхотни карирани пижами/домашни дрехи от Гърция. Различни на цвят, разбира се. Да нося анцуг е извън естетическите ми и хигиенни норми.



Най-срамното нещо, което си си купувал:
Надуваема овца за рождения на един приятел, който навърши 30 години. Не питайте защо. Уточнявам, че беше по молба на приятелката му. Собственикът на голяма верига секс-шопове ми спомена веднъж в едно интервю, че надуваемите овце са сред най-продаваните секс-артикули. Хора, какво ви има?!?

Най-хубавият подарък, който си получавал:
Преди няколко години едно бивше гадже ми се обади и каза, че е кръстила детето си на мен. Интересно какво е обяснила на съпруга си. „Жени – нито да живееш с тях, нито да ги гръмнеш”, както заяви веднъж един филмов герой.



3 неща, които винаги носиш със себе си:
Портфейлът с надпис “Bad Motherfucker” – реплика на едноименния Самюъл Л. Джаксън в „Криминале” на Тарантино - $60 с шипинга, баналният телефон, заради работата ми и доброто си настроение, което ми е все по-трудно да запазвам.

Сподели нещо, което никой не знае за теб:
Пазя си като истинска ценност книга с автограф от Йордан Радичков. Малко преди да си отиде имах щастието да го интервюирам. Иван Кулеков твърди: „Радичков е доказателство, че има Бог”.

Най-голямата глупост, която си чувал за себе си:
Несериозен. Някои не правят разлика между зает, натоварен и човек, който не винаги спазва уговорките си с дами.



Любим спомен от детството:
Юлия – първото ми гадже в първи клас. Споделена и май истинска любов. Дори я представих на баща си, който почти припадна от смях. Възрастни, не можеш да ги разбереш...

Любим спомен от изминалата година:Европейската премиера на Епизод 7 в Лондон. Да видиш на живо Харисън Форд, Кари Фишър и Джей Джей Ейбрамс е момент, в който си казваш: „Е, сега вече мога да пукна спокойно”.

Суеверен ли си? Сподели суеверие, в което вярваш:
Не съм суеверен, честно. Прекалено научно подхождам към червени конци на ръката и черни котки по улиците. Но сега се сещам, че всяка сутрин ставам от леглото с десния крак. Слочаенос? Немисла!

Коя беше любимата ти игра, като дете?
Заради израстването ми в крайно бедно семейство на културно-медийни работници, моето детство беше доста low-tech. Докато останалите имаха видео игри от типа две вертикални чертички си подават квадратче (разбирай тенис), аз наблягах на настолните игри. Иначе търчането до тъмно с пластмасови пищови из квартала беше любимо и несравнимо.



А най-омразна ти?
Никога не съм се интересувал от футбол. Като малък ме слагаха все на вратата, за да се запълни бройката играчи. Така имах повече време за играещите наоколо момичета. I’m a lover, not a футбалер.
Сподели с нас твоя снимка от детството си:



Какво промени от първи януари?
Не съм от типа: „Нова година - нов човек”. Но съм си обещал да намаля количествата брезов сок от магазините „Берьозка”, иначе вече ще се разлистя. Не пия никакъв алкохол и предпочитам соковете и чайовете.

Какво си пожела на Дядо Коледа?
Playstation 4, 1 ТВ със Star Wars Battlefront, но явно не съм слушал достатъчно.


0 comments