Лексикон : Глория

Коя си ти? Тази, която вярвам че съм. С какво се занимаваш? С душевното и интелектуалното си израстване. А междувременно пускам музик...

Коя си ти?
Тази, която вярвам че съм.

С какво се занимаваш?
С душевното и интелектуалното си израстване. А междувременно пускам музика из Европа и у нас, модел съм в Ивет Фешън, играя във филми и най вече рисувам.



Къде беше вчера?
Пих уиски в прекрасната компания на любимия, в едно барче на Френската ривиера.

Къде искаш да си догодина?
Не бих могла да кажа, какво ще искам за обяд утре, какво остава за догодина…



Как се обличаш за работа?
Зависи от работата.

А как си облечена, когато си сама вкъщи?
Зависи от настроението ми и музиката която слушам.



Най-срамното нещо, което си си купувала:
Срам ме е да кажа.

Най-хубавият подарък, който си получавала:
Колкото и банално да звучи, любовта на близките.



3 неща, които винаги носиш със себе си:
Червило, слънчеви очила и цигари.

Сподели нещо, което никой не знае за теб:
Не притежавам спортни дрехи.



Най-голямата глупост, която си чувала за себе си:
О…хахах от къде да започна…прекалено много хора си представят, че ме познават.

Любим спомен от детството:
Когато мама се прибираше от работа и носеше Хепи мийл на мен и на сестра ми.



Любим спомен от изминалата година:
Всички спомени са ми ценни. И добрите и лошите.

Суеверна ли си? Сподели суеверие, в което вярваш:
Не съм суеверна, но никога не оставям чантата си на пода (било на безпаричие), но най вече защото уважавам вещите си.



Коя беше любимата ти игра, като дете?
Може би криеница. Имаше много тръпка в това да се скриеш добре, както и да надхитриш този който брои.

А най-омразна ти?
Не бих казала, че има такава.

Сподели с нас твоя снимка от детството си:



Какво промени на първи януари?
Косата си. Добавих малко розово.

Какво ще си пожелаеш на дядо Коледа тази година?
Имам всичко, което е важно а мен.

0 comments