Нови Градски: Полет(а)

Здравейте! Днес по един класически "Стари Градски" начин представяме едната ни нова авторка.  Представи се на читателите на С...

Здравейте! Днес по един класически "Стари Градски" начин представяме едната ни нова авторка. 


Представи се на читателите на Стари Градски:
Летяща и творяща Полет(а). Обичам да пиша и да търся и оценявам мъничките неща около мен. Също така да ги улавям с фотоапарат, някой лентов може би, магично усещане е да проявяваш филм. Обичам да срещам нови хора и да се откриваме взаимно (и да се смеем). Обичам сутрините, много. Дали ще се събудя към 10 и ще направя закуска или ще се кача на Алеко да гледам изгрева – все е сутрин, все е начало, все е толкова красиво и зареждащо! Обичам и късните нощи, също така, когато си или сам със себе си в една красива тишина, или пък се изгубваш в танци и музика. Мда, един летящ, емоционален, танцуващ, щастлив парадокс съм аз.



Защо реши да се включиш в “Стари Градски търси Нови Градски”?
Последните три години срещнах хора, които ми показаха колко силно може да обича човек и така, заобичах и София, повече отколкото очаквах, че мога. Започнах да пиша за нея, за малките улички, за всичко, което пък, от своя страна започна да поражда още и още обич. На този етап от живота си, за различни периоди, съм прекалено далеч от София. И ми липсва. Това беше една от главните причини - чистото желание да се доближа колкото се може повече до града, въпреки че в реалността съм далеч. И от тази причина се раждат и други – обожавам да снимам и да улавям малките моменти и знаех, че ще е голямо щастие ако мога да продължа да правя това, и да показвам София през моите очи на повече хора.



Какво е за теб градът, в който живееш?
Всичко? Срещнати хора, изпитани емоции, запечатани местенца с усмивки, изненади, спокойствие... Много изпити чайове, Коледни Ябълки, Високо в Облаците във Веда; още толкова закъснели смеещи се срещи на Попа, разходки в 5:34 по Графа и посрещане на събуждаща се София... следобедни разходки из малките улички... усмивки на и от непознати, някой невероятен уличен музикант... всичко, което съм изпитала и ще изпитвам.

Ако можеше да избереш едно нещо, което да опише града ти по най-добрия начин, кое щеше да е то?
Ммм, може би нарастващият брой на хората, които започват да Виждат София и да я обичат и да я правят едно още по-живо, красиво, дишащо място. И по-скоро връзката, която се случва между тези хора и града, красотата в малките детайли – дали ще е някой артист, който рисува графити в подлеза на Софийски, дали ще е някой музикант на Графа, дали ще са четящи хора в парка, дали ще са хора, улавящи София в без(д)умни кадри... ентусиастите с идеи и достатъчно желание да дадат живот и обич на тези идеи, а София само това чака, да прегърне и приеме тези идеи.



Какво искаш да покажеш в “Стари Градски”?
Eдно от най-важните неща за мен е малкото пространство, в което се случва магия, между двама човека, когато се свързват, общувайки си. Искам да създавам много такива пространства, да опозная много хора-ентусиасти и да пиша за тях – за това, което ги разсмива, за мечтите им, за навиците им, за София-та им. Ще ми се да продължавам да откривам моята София, през моите очи и през очите на хората около мен – от малките детайли, като някое случайно забелязано бижу, до някое неочаквано случващо се събитие, чакащо да бъде заснето и описано. Или просто – иска ми се да покажа света около мен през призмата на едно летящо и смеещо се момиче.

Снимки: от Полет

0 comments