Мартен

Представи се на читателите на блог Стари Градски? Аз съм Мартен Роберто. Основно се занимавам с музика като DJ и продуцент, имам лейб...


Представи се на читателите на блог Стари Градски?
Аз съм Мартен Роберто. Основно се занимавам с музика като DJ и продуцент, имам лейбъл - Music Clinic Records, в който имам щастието да работя с изключителни музиканти. Част съм от групата Tri O Five. ТВ и радио водещ съм. Имам авторско предаване за клубна музика, което се казва FUNK DA DISKO и водя Musicology ежедневно между 16-20 часа по радио ФМ +. Правя и малка модна линия за ценители на алтернативния силует.

Ще започна отзад напред. С какво си облечен?
Ще започна от долу нагоре. Кецовете са Reebok Pump Battleground. Дънките са  Vivienne Westwood. Тишърта е част от последната ми колекция, която може да намерите и в Стари Градски. Дългият ръкав е семпъл от новата ми колекция. Бомбъра ми е много любим и е на един много приятен френски бранд M+RC NOIR. Раницата е на Alexander Wang.


А кога ще можем да видим новата ти колекция на живо?
Имам голяма амбиция да пусна новите неща през пролетта, което значи април.

Какво те инспирира този път? Мислиш ли вече за следващата?
Инспирира ме на първо място фактът, че хората харесаха предишните неща, които направих. След това ме инспирира и желанието да виждам различни силуети и стилове по улицата. Все още наслояването на дрехите ми харесва много. Разликата е в желанието да има още по-дълги тениски. Вече знам и дизайна на дрехите, които искам да излязат през есента.

Знам, че не кръщаваш колекциите си, но ако беше абсолютно задължително какво име щеше да й дадеш?
Със сигурност името щеше да е “Expensivly homeless”


Чувстваш ли се по самоуверен в това си амплоа? Аз съм свидетел, че дрехите ти се търсят и купуват все повече и повече.
Самуверен не е точната дума за мен. Чувствам се щастлив, че имам възможността да го правя. Детайлите са изключително важни за мен. Когато съм се уверил, че всичко е както трябва се чувствам уверен в продукта, който предлагам. Наистина много се радвам, че дрехите ми се търсят.

Интересно ли ти е да наблюдаваш как са облечени хората по улицата?
Истината е, че искам да ми е много по-интересно. Да ходиш по улиците на Лондон, Амстердам или Берлин е достатъчно за да се вдъхновиш за много експерименти. Има много интересни личности, все пак, по нашите улици. Има много хора, които са нясно какво се случва по света.

Кога стартира страстта ти към модата? Има ли някакъв определен момент, който помниш?
Помня, че винаги съм искал да имам тесни и дълги тениски. Помня, че когато видех дреха до коленете винаги си я купувах. Желанието ми да се обличам по определен начин, с характерен силует ме караше да преправям големи размери дрехи, за да паснат по начина, който аз искам. Така започнах и да правя дизайните на дрехите за моите колекции.

Има ли някой друг в семейството ти, който също е толкова запален?
Жена ми за мен е прекрасно отражение на модерните влияния и нейните интереси.


Какво мислиш, че ти дава това?
Дава ми спокойствието и комфорта да се обличам и да изразявам себе си така като искам.

Няма да те питам колко татуировки имаш, но знаеш ли колко чифта са маратонките ти?
Над 30 са със сигурност. С времето развих лек фетиш към обувките :)

Коя е най-ценната ти дреха?
Един стар тишърт на Pearl Jam от 90-те години. Този тишърт все още представя любимата ми музика, радостта да бъдеш себе си и е факт, че все още присъства в стила ми на обличане.

Колко често я носиш?
Оригиналният тишърт вече на нищо не прилича, защото е избледнял и стеснен. Но имам 2 броя от същия тишърт, който купих доста след това и ги нося много често. Със сигурност през 2-3 дни настроението ми е като за Pearl Jam.


От всички неща, с които си се захващал не мисля, че има такова, което не ти се е получило. Има ли нещо, което не успя да направиш?
Изключително съм щастлив за възможността да се занимавам с това, което правя. Често мисля кое бих оставил, но никога не мога да взема решение. Всяко едно от нещата, с които се занимавам, ми дават възможността да изразя себе си. Харесва ми да създавам. Харесва ми да презентирам музика - чрез сетовете си по клубовете и радио предаването. Музиката, която правя и пускам, е всъщност саундтрака на моя живот.
Но най-важното, за което винаги ще имам време и никога няма да влезе в графата “не успя да направиш” е семейството ми. Това е най-важното, ценно и прекрасно нещо за мен.

снимки: София Крачанова

0 comments