Beauty от Бети

Никога не съм била обсебена от beauty продуктите и културата, но в последната година започнах да се интересувам все повече, да научавам мн...



Никога не съм била обсебена от beauty продуктите и културата, но в последната година започнах да се интересувам все повече, да научавам много полезни неща, да изпробвам различни продукти и да откривам любимите си сред тях. Истината е, че нанасянето на едно ярко червило или основа на лицето, правят огромна разлика. Ще ви представя някои продукти, които изпробвах изминалия месец и от които останах много доволна.



Маски за лице Beauty Express от Apivita. Обикновено съм доста скептично настроена към изпробване на нови продукти за лице, защото кожата ми е много чувствителна. Доскоро подминавах и щанда на Apivita в аптеките, но след препоръката, която Надя Сивкова ми направи за тях, реших да изпробвам техен продукт и съм очарована! Прочетох малко повече и се оказа, че всичките им продукти са с между 85-100% натурален състав, като предлагат и органични, сертифицирани продукти, които не съдържат парабени, силикони и т.н. Конкретно за експресните маски – изпробвах няколко и любимите са ми с краставица за дълбока хидратация, след която кожата остава копринено мека, както и тази с гинко-билоба за околоочния контур – зона, на която всяка жена трябва да обръща по-специално внимание. Маските се продават по две в комплект, като една маска може да се използва два пъти. Цените варират между 6 и 12 лв. Предлагат се в по-големи опаковки, на цена от около 25 лв.



Розов захарен ексфолиант за устни с аромат на дъвка на Lush Cosmetics. Lush Cosmetics са една от любимите ми марки за козметика, защото продуктите им не се тестват върху животни, правят се на ръка с малко или никакви консерванти. Този ексфолиант е от захар и масло от жожоба и е розов! Помага за нежното почистване на мъртвите клетки от устните - особено актуално през зимния сезон, когато устните са по-сухи и имат нужда от повече грижа. Маслото от жожоба оставя устните влажни и гладки. А инструкции за употреба са: нанесете необходимото количество, разтъркайте нежно и оближете излишъка Цената е 15 лв.



Крем за минимизиране на порите Tea Tree на The Body Shop. Имам няколко стъпки в грижата за кожата на лицето всеки ден – измиване с гел или пяна, почистване с мицеларна вода и нанасяне на крем за лице след това. Въпреки че, кожата ми не е проблемна, но е склонна към омазняване в Т-зоната, преди няколко години започнах да използвам козметика за такъв тип кожа и състоянието й се подобри видимо и значително. Този крем е с изключително лека текстура, има лек, матиращ ефект и е идеален за основа преди нанасяне на грим. Има специфичния аромат на чаено дърво, но пък намалява появата на пъпки. Не очаквайте чудеса, но това е втората ми опаковка – първата ползвах около 5 месеца. Цената е 27 лв. в България, в чужбина е около 10 евро.



Четка за нанасяне на ФДТ от H&M Beauty. Използвам много лек фон дьо тен и досега винаги го нанасях с пръсти. Този месец най-после реших, че е време да си купя четка и преди да се хвърля в четките от висок клас, реших да пробвам нещо по-достъпно. От всички четки, които разгледах тази от H&M ми се стори най-добра като съотношение цена-качество. И разликата в нанясенето на ФДТ с пръсти и с четка е огромна! Самата четка е подходяща за нанасяне смесване и контуриране на течен и кремообразен фон дьо тен и ББ крем. Изкуствен косъм. Цената е 15 лв.



Богато, минерално червило, цвят Labradorable от серията Haute Dogs на MAC. Когато се гримирам, винаги наблягам на основата за лице и устните. За да постигна по-драматичен ефект, особено за вечерен грим или парти, залагам на червилата в по-тъмни цветове. Това червило ми хареса, защото е минерално, което означава натурално и без съдържание на раздразителни, т.е. хипоалергенен продукт. Минералната козметика има и други плюсове, в които не съм задълбавала, но това червило е супер, защото е много хидратиращо, средно покривно, с лек блясък и с много приятен аромат. Цената е 45 лв. в България и $23 в официалния сайт на MAC.



за Стари Градски подготви Благовеста

0 comments