Стрес терапия

Здравейте, читатели на Стари Градски, Софи е на линия! :) Съвсем спонтанно ми хрумна да напиша този пост. Сигурна съм, че всеки от вас има ...



Здравейте, читатели на Стари Градски, Софи е на линия! :)

Съвсем спонтанно ми хрумна да напиша този пост. Сигурна съм, че всеки от вас има някакъв странен (или не толкова) начин да разпуска след дълъг ден. Е, моята стрес терапия… е да играя Sims :)



Първи етаж: хол, трапезария, кухня, малка баня



Трапезарията



Хол

Играя тази игра откакто се помня, но последните години беше много трудно, защото не се намира лесно за Mac. Преди около месец, обаче, най-накрая я намерих и не мога да опиша колко съм щастлива, че я играя на своя собствен компютър, а не на този на приятеля ми (от което и той е много щастлив).



Втори етаж: бебешка стая за момче, обща баня, спалня



Детска стая с място за четене на приказки



Част от спалня (трудно се снима в тази част :) )

Сигурна съм, че почти всички (особено момичетата) са играли тази игра в един етап от живота си. Аз продължавам да я играя също толкова запалено и това е моята стрес терапия. Да обзавеждам виртуални къщи и апартаменти! Не ми е интересно да развивам героите си толкова, колкото просто да правя красиви къщи в различни стилове. Така разпускам след работа и се успокоявам, ако нещо не е наред покрай мен.



Трети Етаж: хоби стая с музикални инструменти, chill стая с камина, малка баня








Музикална стая, няколко гледни точки



Chill стая с камина

Сигурна съм, че някъде там по света има поне един интериорен дизайнер, който е направил първите си стъпки с тази игра. Sims 3 е още по-страхотна от всички преди нея, защото дава много по-голяма свобода за обзавеждане. Дори ме е страх да отворя custom менюто за мебелите, защото мога да прекарам часове в избиране на перфектната дамаска за диван, цвят плочки или килим :)))

А каква е вашата странна стрес терапия? :) Пишете ни и ни разкажете!

1 comments