16 неща, които не знаеш за Насо Русков

01. Роден съм в Първа градска болница и живея срещу нея. фотография : Владимир Недялков 02. Любимата ми софийска улица е „Струмица“ . ...

01. Роден съм в Първа градска болница и живея срещу нея.


фотография : Владимир Недялков
02. Любимата ми софийска улица е „Струмица“.
03. Едно от нещата, които ме дразнят най-силно са опашките за „кафенце“ пред будките и павилионите рано сутрин. Особено когато разни хора се замотаят отпред и десет минути си сипват захар и си бъркат кафето в пластмасовите чаши, водейки безсмислен разговор с продавачката. Така или иначе вероятно съм един от малкото хора на планетата, които не намират нищо привлекателно и приятно в „аромата“ на кафе, макар че отвреме-навреме пия.


scorpiondagger.tumblr.com

04. След фугбола, вторият ми любим спорт е снукър. Като малък имах снукър маса и бях прилично добър. Намирам го за джентълменски спорт, а зелената маса винаги ми действа успокояващо.


MALESPORTSBOOTY.TUMBLR.COM

05. Любимият ми спортен коментатор е Асен Спиридонов от Eurosport. Мога да го слушам дори когато коментира спортове, които изобщо не ме интересуват, просто защото винаги има богат изказ и говори увлекателно. Освен това притежава възхитителен арсенал от знания.

06. Имам аерофобия. Никак не обичам височини и определено несъм фен на пътуването със самолет. Поради тази причина няколко пъти съм взимал разстоянието София-Лондон и обратно с автобус, което не си е работа. В тези рейсове нашите сънародници си отварят туршии, събуват се по миризливи чорапи и често си пускат концерти на Слави Трифонов на видео. Първият път когато пътувахме към Лондон с Чарли (отивахме там с електро проекта ни Imbeciles & The Poison Umbrella, за да подпишем с един инди лейбъл ) си казахме: „Ебаси гадовете – ние от това бягаме, а тия ни го пускат в рейса!“



07. Като малоумен тийнейджър са ме арестували за футболно хулиганство и притежание на хладно оръжие. Носех един нож, само за сплашване на противника. Така и не го използвах, но това не променя факта, че за кратък период от време бях кръгъл идиот.


ohnotheydidnt.livejournal.com

08. Навремето кандидатствах в тогавашния ВИТИЗ, сегашен НАТФИЗ. Не ме приеха заради дефект в говора. Слава Богу, представям си какво лайно щях да съм сега. С годините установих, че огромен процент от актьорите са адски неприятни простаци, неоснователно надути и поразително скучни хора.

09. В Лондон се чувствам най-добре в Сохо. Там сме свирили най-често и там вилнеех редовно. Кварталът е микс от култура, стил и разврат, и ако не го познаваш, можеш да осъмнеш по бели гащи, с наранени чувства и съдран задник.


KYLEMANDERSON.TUMBLR.COM

10. Веднъж се явих на прослушване за вокалист на Frankie Goes To Hollywood, които много харесвам. Те правеха риюниън турне, но Холи Джонсън не искаше да участва. От вълнение се наджасках с водка. Бяхме 250 души. Незнайно как стигнах до финалната тройка, но ми казаха, че съм една степен по-див, отколкото търсят. Трябва да призная, че онзи, когото в крайна сметка избраха, беше по-добър певец от мен и съвсем закономерно спечели.


giphy.com

11. Един от съучениците ми в Pimlico School в Лондон беше Франк Синклеър, който по-късно стана професионален футболист и игра за Челси и националния отбор на Ямайка. Заедно играехме в училищния отбор, но той беше сто пъти по-добър от мен, затова беше и капитан. Веднъж ми се притече на помощ когато четирима келеши ме нападнаха след училище. Cheers, Frank!



12. Никога не съм бил привърженик на палатки, къмпинги и трамбоване из планини. Обичам битовите удобства и не ме е срам да го призная. Все пак съм израснал в града ,а не в корема на кенгуру.


CAMP-CRYSTALLAKE.TUMBLR.COM

13. Изпитвам силно неудобство от спринцовки и игли. Вероятно затова никога не станах хероинист, макар че съм чувал безброй подобни твърдения за себе си от „запознати“.

14. Друг мит е, че съм надут и арогантен. Който ме познава истински, знае че е точно обратното. Все пак надушвам досадниците и ги държа на разстояние.

15. Веднъж,преди години, се обадих на секс телефон и попаднах на моя съседка от квартала. Това бе и най-скъпият разговор за музика, който някога съм водил.



16. Дълги години не умеех да си връзвам сам вратовръзките и постоянно тормозех за това нашия басист Боби Струкански. Much obliged, Stru, you can relax now!


DECAYINGSUN.TUMBLR.COM

Насо Русков и групата му BABYFACE CLAN можете да гледате на 30.12.15 заедно с Анимационерите в клуб MixTape 5.

0 comments