Лексикон : Ясен Згуровски

Кой си ти? Ясен Згуровски, артист, червен резонантен звездоходец кин 33. С какво се занимаваш? Основно с рисуване, илюстрация и графичен д...

Кой си ти?
Ясен Згуровски, артист, червен резонантен звездоходец кин 33.



С какво се занимаваш?
Основно с рисуване, илюстрация и графичен дизайн.

Къде беше вчера?
Вчера в Рио де Жанейро, рисувайки илюстрации за опаковката на продукт предназначен за бразилския пазар. Скоро ще го видите тук. Днес съм в Москва по същата причина :))


credits : www.marginalia.bg
Къде искаш да си догодина?
В страната на приказните дворци, тема която ме инспирира за втората ни съвместна работа със скулптура Стефан Иванов, проект който подготвяме за септември 2016 в предстоящата да се открие +359GALLERY. А първият ни е Crossing point: Pink.



Как се обличаш за работа?
Когато рисувам с бои с дрехи, които са ми само за рисуване, със следи от всякакви акрили и спрейове по тях. Обаче, често нямам търпение да се прибера и да добавя нещо към работата си и забравям да се преоблека, което оставя траен отпечатък я на дънки, я на блуза. Така гардеробът ми с дрехи за работа неусетно се обогатява и мога да си правя разнообразни стайлинги за всеки ден в който рисувам.


plakatkombinat.com

А как си облечен, когато си сам вкъщи?
Тишърт, риза, джинси.

Най-срамното нещо, което си си купувал:
Плетена кошничка с пластмасови цветя от женския пазар.



Най-хубавият подарък, който си получавал:
Татуировка с два боричкащи се заека при Smokov Tattoo от барманите на бар Огоста.

3 неща, които винаги носиш със себе си:
Не винаги, но много често лист, молив, ножица.



Сподели нещо, което никой не знае за теб:
Имам ритуал да спя няколко дни преди да рисувам нещо голямо.

Най-голямата глупост, която си чувал за себе си:
Че съм надут, а всъщност просто съм срамежлив.


plakatkombinat.com

Любим спомен от детството:
Детските лагери и ваканциите на село.

Любим спомен от изминалата година:
Няколко силни партита, много изложби и новите приятелства.


Суеверен ли си? Сподели суеверие, в което вярваш:
Не съм, но правя едно упражнение останало навик от детството, три размаха назад с разперени ръце против лоши сънища.


plakatkombinat.com

Коя беше любимата ти игра, като дете?
Криеница, седморката на блейк, морков.

А най-омразна ти?
Колежки. Момичетата от блока я измислиха тази игра, всеки си подрежда импровизирано бюро и клюкарства с измислени колежки. Стана ми скучна след първата игра.



Сподели с нас твоя снимка от детството си.




Какво ще промениш на първи януари?
Ще засиля увереността за вълнуващите и прекрасни неща които ми престоят.

Пожелай си нещо на Дядо Коледа.
Здраве, вдъхновение и пътешествия.

снимки : facebook / личен архив

0 comments