HAPPY BDAY Стари Граааааадски!

Дойде денят, в който Стари Градски навършва една година. За нас двете тя беше вълнуваща, забързана, различна и най-вече изпълнена с много с...

Дойде денят, в който Стари Градски навършва една година. За нас двете тя беше вълнуваща, забързана, различна и най-вече изпълнена с много срещи и нови приятелства. По случай рождения си ден ще ви споделим кои са трите най-четени поста и кои са нашите лични фаворити.

За наша огромна радост в топ три на най-четените влизат постове от последните седмици, което ни навежда на мисълта, че се справяме все по-добре ;)

първо място заема 16 неща, които не знаеш за БАРМАНИТЕ

от Иван Стоичков

Барманите не са диджеи, осветители, не могат да ти гледат колата докато хапваш, не могат да ти приберат якето в склада и не могат да те пуснат в служебната тоалетна. Всъщност, могат всички тези неща, но не винаги искат.



второ място за 16 неща, които не знаеш за DJ-те

от DJ Steven

DJ-те слушат и друга музика – имам предвид не само тази, с която работят. Или поне някои от тях. Например – ето част от музиката в колата ми – The Commodores, Stevie Wonder, Monkey Fields на Mezzoforte, Pink Floyd, Jestofunk, Funkadelic. Твърдо вярвам, че няма как да разбереш Robert Hood или Jeff Mills, ако нямаш понятие от фънк.



и трето място за 16 неща, които не знаеш за ТАТУИСТИТЕ

от Valio Ska

Факт е, че от България произхождат доста от добрите татуисти. Навсякъде в Европа и света работят много наши артисти, които са за пример на много хора от бранша.



На първите три места в личната си класация Софи постави

MartinTsekov.com

Кога пишеш?

Когато дойде. В автобуса на път за работа, в тоалетната, в магазина, преди да си легна. Винаги има начин да се оправдаеш за липсата на време, на кураж. Прави ми впечатление, че много от хората казващи, че се занимават с изкуство чакат правилния момент. Чакат музата и докато я чакат говорят за изкуство. Става ми малко тъпо като чуя някой да каже, „Ами, занимавам се с изкуство”. Ако има такова нещо като „изкуство”, все ми се струва, че то се занимава с теб.



На гости на Ади

Стената е така нарочно, много често ни питат защо. Защото Йода свали тапета, с него малко мазилка, а на нас резултатът много ни хареса и довършихме започнатото.



TromBobby

Какво мислиш за стила на обличане на българския музикант? Помниш ли кожените елеци и какво мислиш за думите „какво значение има как изглеждам, важното е как свиря„?

Личното ми впечатление е, че ако един музикант се задълбочи достатъчно в създаването на авторска музика, той/тя се превръща в артист. Артистът ще изглежда добре и в рокля, която струва по-малко от два дюнера. Ако парчетата ти са поднесени с вкус е по-вероятно да имаш същото отношение и към дрехите си.



Топ три на Ади ще ви напомни за

Имало едно време

Честно казано, не бих могла да си спомня за точно определена дреха, на която да съм разчитала, за да се харесам на момчетата. Аз лично, бях доста изобретателна в комбинации и дрехи. И винаги ми се получаваше. Имах късмета, че някои от дрехите ми бяха от чужбина, а другите ги шиеше баба ми по мой модел. Естествено винаги беше затруднена от идеите ми. Тогава дойде модата на минижупа. 
По това време ходех облечен с много ризи една върху друга...

От този момент си спомням един соц диван и холна секция, явно съм била в нечий хол... След това един приятел ме вкара в backstage-а и не можех да повярвам, че съм там. Любимата ми група от това време е Pearl Jam. Аз съм Димо от Resemblance. Слушах музика НА ВСИЧКО КОЕТО ДОКОПАМ!!! Участвал съм на повече Seattle-и от другите хехехехе... Слушах музика на уокмен, който бях взел от приятел назаем. Чувството, което ми носи сиатълската музика е нещо в тъмносиньо.



16 неща, които не знаеш за Насо Русков

Едно от нещата, които ме дразнят най-силно са опашките за „кафенце“ пред будките и павилионите рано сутрин. Особено когато разни хора се замотаят отпред и десет минути си сипват захар и си бъркат кафето в пластмасовите чаши, водейки безсмислен разговор с продавачката.



За нас беше удоволствие да си припомним тези постове, срещите с хората замесени в тях бяха вълнуващи и обогатяващи, разбира се, че имам и други любими, любими са ни всичките, защото сме ги правили с кеф :)) Честит рожден ден, Стари Градски!

0 comments