Ива

Представи се на читателите на блог Стари Градски? Позитивна, усмихната, тактична, хаотична, припряна… Може би много хора те позна...


Представи се на читателите на блог Стари Градски?
Позитивна, усмихната, тактична, хаотична, припряна…

Може би много хора те познават от работата ти зад бара преди години. 
Липсва ли ти?
Липсват ми хората, с които работех и голяма част от клиентите, които “работеха” наравно с нас (:


Нощният живот беше ли от значение за оформянето на стила ти?
Нощният живот, музиката, пътуванията… Външният ни вид би трябвало да кореспондира със светоусещането ни.

А как би определила стила си?
Нямам определен стил. Пазарувам дрехи хаотично, обикновено без да ги меря.


Професията се отразява и на външния вид. Кога ти беше по-интересно да се обличаш - като барман или след като започна креативна работа в офис?
Преди имах повече време да помисля, какво точно да облека. Сега от липсата на такова, сутрин често се получават интересни комбинации ахахах.

Според мен емблематично за твоята визия е прическата ти.  Смени няколко цвята, но прическата е горе-долу винаги тази. Кога за последно беше с дълга коса? Какви са удобствата на късата?
Със сравнително дълга коса бях преди три, четири години (за три, четири месеца хахах). Късата прическа се поддържа по-лесно. Това би трябвало да отговоря май, но по-скоро нямам търпения да я оставя да порасне. Фризьорката ми знае, че съм отворена за експерименти и често се възползва.



Имаш татуировки, но сякаш не ги показваш много :)) Колко и какви са те?
Не сте ме хванали в сезона ахаха. Имам две на ключиците и една на ръката - цветя, птички, мантри (:

А коя ти е любимата?
Мисля, че предстои!



Кое искаш да е следващото нещо, което ще се настани в гардероба ти?
Подарък от любим човек, който ме познава добре.



Коя е най-ценната ти дреха?
Пролетно палтенце, което “откраднах” от баба ми. Тя беше учителка по френски, за да можете да си го представите (:

А колко често я носиш?
Много рядко. Все пак е най-ценната.



С какво си облечена?

палто - Trash Clothing Sofia
яке от еко кожа - Bershka
къси панталонки - Only
часовник - Jacques Lemans
обувки - TrashClothing Sofia
очила - Ray Ban


снимки: София Крачанова

0 comments