Нико от Милано

Здравейте, читатели на Стари Градски! :) Както знаете с Ади имаме шпиони навсякъде и понякога ви представяме хора и извън пределите на наша...

Здравейте, читатели на Стари Градски! :) Както знаете с Ади имаме шпиони навсякъде и понякога ви представяме хора и извън пределите на нашата страна. Днес ще ви запознаем с един джаз пианист от Милано, който ни разказа за характерните звуци на града.



Представи се на читателите на Стари Градски:
Ами... Казвам се Николо Бароци, живея в Милано и свиря на пиано.. Но не обичам да говоря много за себе си.



С какво се занимаваш и от колко време? Кой те вдъхнови да започнеш?
Бих искал да кажа, че съм джаз пианист, но не смятам, че съм достатъчно добър за тази титла. Свиря на пиано и други инструменти откакто се помня. От начало много исках да съм художник, защото се вдъхновявах от баща ми, който също е артист. Когато станах на 20 обаче, направих първата си изложба в едно помещение тук в Милано, където всичките ми картини се изгубиха, защото полицията затвори мястото. Поради тази причина спрях да рисувам за цели 8 години и се концентрирах върху музиката. Сигурен съм, че няма как да я изгуба, освен ако някой не ми отреже ръцете.

Кое е любимото ти място в Милано?
В този момент, бих казал моето студио.

Има ли някое специално място в твоя град, което посещаваш постоянно?
Смятам Милано за не-място. Поради тази причина предпочитам да се разхождам безцелно и да се губя по улиците. Да откривам нови неща, вместо да се връщам постоянно на същите места.





Какъв е звукът на Милано?
За мен звукът на Милано е звукът от строежите. В последните 15 години където и да отида, където и да живея, винаги някой строи нещо на същата улица. А смених 5 места в последните 6 години! Дори написах песен, посветена на тези звуци, казва се “Dirtycity”.

Какви хора има около теб?
Главно артисти, музиканти и луди хора.

Ако чужденец посети Милано за първи път, кое място трябва да види, за да усети духа на града?
Строежите!



За остатъка от света Милано е познат като “модна столица”. Как влияе това на хората, които живеят там?

Казах ти, пълно е с луди хора… Хората полудяват когато стане въпрос за мода.

Как влияе това на теб?
Не ми влияе, никога не съм знаел как да се обличам.

Как избираш дрехите си?
Не ги избирам.

Коя е любимата ти дреха?
Старата ми Че Гевара тениска, която е цялата в дупки.

А колко често я носиш?
Пазя я само за специални случаи.

С какво си облечен:
Панталон: подарък от приятели
Обувки: нови, но изцапани
Тениска: Made in Jail. Това е инициатива, която започна наскоро, затворници правят тенски
Риза: H&M, която мразя
Гривни: повечето са подаръци, някои са купени, но като цяло - откраднати
Пръстен: беше на дядо ми, той го даде на баща ми, а баща ми - на мен

0 comments